רכישת טבעת אירוסין

המדריך לרכישת טבעת אירוסין

כל אישה חולמת כל חייה על הרגע שבו היא תקבל הצעת נישואין וכמובן טבעת אירוסין, אשר תסמל עבורה לא מעט והיא תענוד אותה למשך כל חייה. לכן, תהליך רכישת טבעת אירוסין איננו תהליך פשוט. חשוב מאוד לרכוש את טבעת האירוסין מהמקום הטוב ביותר לצורך רכישת טבעות מעין אלה וכן, רצוי מאוד לבחור את הטבעת בצורה הנכונה, בהתאם לטעמה של בת הזוג ובהתאם לפרמטרים נוספים חשובים שעומדים על הפרק.

רגע האמת הגיע ואתה מתכונן להציע נישואין לבת הזוג שלך? אין ספק שמדובר בהחלט חשובה וברגע מרגש בהחלט. מלבד תכנון הצעת נישואין מקורית ומיוחדת, אשר תשמח ותרגש את בת הזוג שלך, חשוב מאוד שתדע שאחד הדברים החשובים ביותר שיש לעשות לקראת רגע הצעת הנישואין הוא כמובן: בחירת טבעת אירוסין מרשימה ומיוחדת, אשר תגרום לבת הזוג שלך להיות האישה המאושרת ביותר.

דבר ראשון שיש לעשות- הגדירו תקציב לרכישת טבעת אירוסין

בטרם אתם פוקדים את חנויות התכשיטים בחיפוש אחר טבעת האירוסין המתאימה ביותר לבת הזוג שלכם, כדאי מאוד שתגדירו את התקציב הרלוונטי מבחינתכם לרכישת טבעת אירוסין. בהתאם לתקציב אותו תגדירו, תוכלו לצמצם את האופציות שלכם ולבחור רק מהאופציות הללו את הטבעת המתאימה לבת הזוג שלכם. חשוב מאוד להתאים את הטבעת ליכולת הכלכלית וחשוב לדעת שכיום ניתן למצוא טבעות יהלום החל מ1250₪ בלבד- כלומר, רכישת טבעת יהלום כטבעת אירוסין רלוונטית עבור כל אדם.

כמובן שאם החלטתם להשקיע יותר מהסכום הבסיסי הרלוונטי לצורך רכישת טבעת אירוסין שכן, יש בידיכם סכום גבוה יותר, הרי שכיום ניתן למצוא מגוון רחב של טבעות אירוסין מיוחדות ומרהיבות, במגוון עיצובים, עם מגוון סוגי יהלומים, ממגוון חומרי גלם ועוד. לרוב מחיר הטבעת יקבע בהתאם לחומר הגלם ממנו עשויה הטבעת, בהתאם למשקל הטבעת וכמובן, בהתאם לסוג היהלום וגודל היהלום בטבעת.

עיצובים של טבעות אירוסין

כיום קיימות טבעות אירוסין במגוון עיצובים:

  1. טבעות אירוסין עדינות מאוד, המותאמות בעיקר עבור נשים אשר אוהבות תכשיטים עדינים. לרוב טבעות אירוסין עדינות לא יהיו מאוד יקרות ועל כן, יתאימו גם לתקציב לא מאוד גבוה שהוקצה עבורן.
  2. טבעות אירוסין קלאסיות- מדובר על טבעות אירוסין מוכרות. טבעות אירוסין קלאסיות הן טבעות בעיצוב נקי, המכילות בהן יהלום אחד בגודל סטנדרטי באמצע הטבעת.
  3. בעולם טבעות האירוסין ניתן למצוא כיום גם טבעות אירוסין בעיצובים מיוחדים מאוד. בקטגוריית הטבעות הללו ניתן למצוא טבעות עם שיבוץ יהלומים יוצא דופן, טבעות בעיצוב אישי, בהתאם לרצון בני הזוג ועוד.
  4. קטגוריה נוספת היא טבעות אירוסין יוקרתיות- מדובר על טבעות בעלות שיבוץ יהלומים ייחודי. לרוב הטבעות יכילו יותר מיהלום אחד ובהתאם לכך, יהיו יקרות יותר. טבעות מעין אלה יכולות להכיל יהלומים בחיתוכים שונים ומיוחדים, בניגוד לטבעות המכילות את היהלומים הסטנדרטיים בחיתוך השגרתי.

כיצד תבחר טבעת אירוסין מושלמת עבור בת הזוג שלך?

לא מעט גברים מעוניינים ברכישת טבעת אירוסין לבת הזוג שלהם בהפתעה. מדובר על משימה מורכבת שכן, החשש העולה הוא לרכוש טבעת שאינה עונה על טעמה או רצונה של בת הזוג. אולם, ניתן כיום לקלוע לטעמה של בת הזוג באמצעות מתן תשומת לב לכמה דברים: ראשית כל, יש צורך לבחון איזה תכשיטים בת הזוג נוהגת לענוד: האם היא מעדיפה לענוד תכשיטים העשויים זהב לבן, זהב צהוב או שמא כסף?

כמו כן, עליך לשים לב לאופי התכשיטים שבת הזוג שלך נוהגת לענוד: האם מדובר בתכשיטים עדינים או רועשים יותר. אם אינך מצליח לשים לב ולהבחין בסוג ואופי התכשיטים של בת הזוג שלך, תמיד תוכל להתייעץ עם בנות המשפחה של בת הזוג אשר מכירות אותה ואת העדפותיה או לברר עם חברותיה הקרובות של בת הזוג.

ערך יהלום בטבעת אירוסין

ידוע שאחד מהדברים החשובים ביותר בטבעת אירוסין הוא היהלום או היהלומים המצויים בה. חשוב מאוד לרכוש טבעת יהלום בצורה נכונה, על מנת שלא ליפול בפח באופן כלשהו עם טבעת המכילה יהלום לא אמיתי. ראשית כל, יש להתעקש ולקבל תעודה גמולוגית על הטבעת ובמידה ומדובר ביהלום גדול, כדאי לבקש גם תעודה חיצונית של מכון חיצוני בינלאומי.

חשוב שתדעו שיש ארבע תכונות להערכת יהלומים: הניקיון של היהלום אשר מתייחס לבהירות של היהלום. יהלום מושלם הוא יהלום אשר אין בו פגם בהרכב הפיזי הפנימי שלו. מדד הבהירות של יהלום יהיה מדורג על פי גודל ומיקום פגמים על או בתוך היהלום.

יהלום יותר איכותי יהיה בעל מראה נקי יותר. פרמר נוסף שמעיד על איכות היהלום הוא החיתוך שלו. הזוהר והברק של היהלום יקבעו לרוב בהתאם לאיכות החיתוך שבה נחתך היהלום. הזווית והגימור של היהלום הם מה שישפיעו על האופן שבו היהלום יישא אור. כלומר: יהלום אשר נחתך בצורה מדויקת יראה מרהיב יותר ונוצץ יותר.

פרמטר נוסף שמצביע על איכות היהלום הוא הצבע שלו. יהלומים חסרי צבע מאפשרים לאור לחדור בצורה טובה יותר ובשל כך, הם יהיו איכותיים יותר מיהלומים עם צבע. פרמטר נוסף המעיד על איכות היהלום הוא משקל היהלום. משקל יהלום נמדד בקראטים וככל שהיהלום יהיה גדול יותר כך הערך שלו יהיה משמעותי יותר.

היכן כדאי לרכוש טבעות אירוסין?

כיום אפשר למצוא לא מעט חנויות תכשיטים המציעות בין היתר טבעות אירוסין איכותיות וייחודיות. אולם, אם אתה מעוניין ברכישת טבעת אירוסין עם יהלום, איכותית, מרשימה ומיוחדת ביותר, חשוב לבחור בחנות תכשיטים הידועה במוניטין שלה בכל הנוגע לטבעות אירוסין, במגוון המוצע בתחום טבעות אירוסין, ביכולת שלה לספק טבעות אירוסין בעיצוב אישי, בהתאם לרצון הזוג, במחירים הנוחים אשר היא מציעה על טבעות אירוסין ועוד.

חנות אשר ניתן למצוא בה מגוון רחב של טבעות אירוסין המכילות יהלומים איכותיים, במחירים נוחים ואטרקטיביים, היא חנות שבהחלט כדאי להגיע אליה כאשר יש צורך לרכוש טבעת אירוסין לבת הזוג.

שתף
צייץ
שלח לחבר
שלח במייל
הדפס

10% הנחה לחברי מועדון

הצטרפו עכשיו למועדון וקבלו שובר הנחה מפנק במייל

×