טבעת אירוסין לגברים

טבעת אירוסין לגברים- האם זה כדאי?

מרבית האנשים אשר שומעים את המושג: טבעת אירוסין, נוטים לחשוב שמדובר בטבעת הרלוונטית רק עבור נשים. ידוע לכל שכאשר גבר מעוניין להציע נישואין לבת הזוג שלו, הוא ניגש לחנות תכשיטים על מנת לרכוש עבורה טבעת אירוסין. בחנויות התכשיטים, כאשר שומעים שהאדם מחפש טבעת אירוסין, באופן אוטומטי הם יציעו לו מגוון טבעות מעין אלה הרלוונטיות כמובן בעיקר עבור נשים.

אנו חיים בתקופה שבה מדברים לא מעט על שיווין מגדרי ואף פועלים למענו. לכן, גם כאשר מדובר בתחום טבעות האירוסין, ישנם לא מעט זוגות אשר מעוניינים שגם בן הזוג וגם בת הזוג יענדו טבעת אירוסין, אשר תסמל שהם עתידים לכרות זה עם זו בשלב כלשהו, את ברית הנישואין. כיום, ניתן למצוא בחנויות התכשיטים סט טבעות אירוסין המכיל בו גם טבעת אירוסין לנשים וגם טבעת אירוסין לגברים.

טבעת אירוסין גם לגבר- האם זה חשוב?

טבעת האירוסין אשר האישה עונדת לאחר שהיא משיבה בחיוב על הצעת הנישואין, היא טבעת שמסמלת את הסטטוס של האישה. האישה נקראת: “מאורסת”- כלומר, היא מבטאת את האמירה כלפי בן זוגה שאליו היא בחרה להינשא.

מכיוון שטבעת האירוסין היא בעלת חשיבות ומשמעות וכן, מכיוון שטבעת האירוסין מציינת את הסטטוס של העונד אותה באופן כזה או אחר, הרי שהשאלה הנשאלת היא: מדוע רוכשים טבעת אירוסין רק עבור האישה? הרי ברגע שהגבר מציע לאישה נישואין, גם הוא מצהיר כל המחויבות של לבת זוגו ועל רצונו להינשא לה. בד בבד, גם הוא מצוי באותו הסטטוס שבו האישה מצויה. לכן, זוגות אשר מעוניינים כיום לממש את ערך השוויון גם בתחום טבעת אירוסין, יכולים למצוא סטים של טבעות אירוסין לגבר ולאישה, ששניהם יוכלו לענוד.

טבעות אירוסין לגבר- כיצד בוחרים?

כאשר מחפשים טבעת אירוסין לגברים, כדאי מאוד לרכוש אותה בהתאם לאישיותו הייחודית של הגבר ובהתאם לטבעת הנבחרת עבור בת הזוג. כמובן שטבעת אירוסין לגברים איננה דומה לטבעת אירוסין עבור אישה. ראשית כל, טבעת אירוסין לגברים, יכולה להיות עבה יותר מטבעת אירוסין נשית. מגוון החומרים המוצע בתחום טבעות אירוסין גבריות הינו רחב ומגוון.

ניתן למצוא טבעות אירוסין לגברים מזהב, כסף או זהב לבן. בעוד שלרוב טבעות האירוסין הרלוונטיות עבור נשים יהיו משובצות ביהלום אחד או בכמה סוגי יהלומים, טבעת האירוסין הרלוונטית לגבר לא בהכרח תכיל יהלומים, אלא קישוט כלשהו או חריטה. ניתן לומר שטבעות האירוסין לגבר מתואמות למראה הגברי וכל גבר יכול לבחור לענוד טבעת אירוסין בשמחה, מתוך ידיעה שמדובר בטבעת שרק תוסיף למראה הכולל שלו ולא תגרע.

היכן כדאי לרכוש סט טבעות אירוסין

אם החלטתם יחד כזוג שכאשר תציע טבעת נישואין לבת הזוג שלך, לא רק היא תקבל טבעת אלא גם אתה תענוד אחת, הרי שכאשר אתה הולך לבחור טבעת אירוסין לפני הצעת הנישואין לבת הזוג שלך, חשוב מאוד שתבחר במקום המציע סט טבעות אירוסין, הן לגבר והן לאישה. כדאי מאוד לבחור בסט המכיל טבעות אירוסין מתואמות מבחינת המראה והעיצוב שלהם לשני בני הזוג.

אין הדבר אומר ששתי הטבעות יראו בדיוק אותו דבר, אלא הדבר אומר שהטבעות יתכתבו ביניהן מבחינת הסגנון שלהן ויהיה ניכר שמדובר בסט טבעות המקשר בין שני בני הזוג ומעניק לכל אחד מהם את הסטטוס: “מאורס”. כיום ניתן למצוא לא מעט חנויות תכשיטים המציעות סטים של טבעות אירוסין הן לגבר והן לאישה, אך בטרם תבחרו את המקום הרלוונטי לכם לרכישה, יש צורך לבדוק האם תוכלו למצוא בו מגוון רחב של סטים טבעות אירוסין במחיר משתלמים.

שתף
צייץ
שלח לחבר
שלח במייל
הדפס

10% הנחה לחברי מועדון

הצטרפו עכשיו למועדון וקבלו שובר הנחה מפנק במייל

×