טבעת אירוסין עם יהלומים

טבעת אירוסין עם יהלומים

מעוניין להציע נישואין עם טבעת אירוסין עם יהלומים?

להציע נישואין זה לא דבר פשוט. לאחר שהגעת להחלטה שאתה באמת מעוניין להציע לבת הזוג שלך נישואין, מכיוון שהיא האחת עבורך לכל החיים, זהו הזמן שלך לתכנן את רגע ההצעה ואת אופן ההצעה. זה גם הרגע שלך להתחיל בחיפוש האינטנסיבי אחר טבעת אירוסין עם יהלומים שתשמח את בת הזוג שלך ותרגש אותה.

תהליך רכישת טבעת אירוסין איננו תהליך פשוט. ההיצע כיום בתחום טבעות אירוסין עם יהלומים הינו רחב מאוד ולא פעם, האדם המחפש אחר טבעת מוצא את עצמו תוהה כיצד עליו לבחור את הטבעת המתאימה ביותר לבת הזוג שלו. בד בבד, בדבר אחד כולם בטוחים: טבעת אירוסין צריכה להכיל בה יהלום.

היהלום- קווים לדמותו

אז אם אתם תוהים מהו בכלל אותו היהלום אשר הופך את טבעת האירוסין לטבעת ייחודית ומרשימה, היהלום הוא בעצם מינרל אשר שנוצר מבטן האדמה לאחר ששהה שם כמה מיליוני שנים בתנאי חום ולחץ. מדובר בתנאים קריטיים להיווצרות היהלום.

היהלום מגיע במגוון רחב של צורות: מרובע, צורה אובלית, צורה מלבנית ועוד. בטרם משבצים את הטבעת אירוסין עם יהלומים יש צורך ללטש אותו ולהביא אותו לכדי הצורה הסופית המתאימה להשתלבות בטבעת.

היהלום נוצר בעומק של 150 עד 250 קילומטרים בתוך האדמה, בטמפרטורה מאוד גבוהה כאמור. הטמפרטורה שבה היהלום נוצר יכולה להגיע עד 1200 צלזיוס. את התנאים הללו ניתן למצוא בעיקר ביבשות מאוד עתיקות. לאחר שיהלומים נוצרים במעמקי הקרקע, הם עולים מעל פני הקרקע בעזרת התפרצות מאגמה.

לאחר ההתפרצות, היהלומים נודדים בנחלים. הפקת יהלומים ממקורות הטבע הופכת את היהלומים שהופקו ליהלומים טבעיים. לעומתם, ניתן למצוא כיום גם יהלומים סינתטיים, אשר נוצרים במעבדה בתנאים המדמים את התנאים הרלוונטיים להיווצרות יהלומים במעמקי האדמה.

כמה תעלה לכם טבעת אירוסין עם יהלומים?

מכיוון שכאמור מרבית האנשים המעוניינים לרכוש טבעת אירוסין עם יהלומים יודעים כי טבעת זו צריכה להכיל יהלום או להיות משובצת במספר יהלומים, הרי שמחיר הטבעת וערך הטבעת הנרכשת, יקבע בהתאם לסוג היהלום ואיכות היהלום אשר משובץ בטבעת.

בתעשיית היהלומים מעריכים את ערכו של יהלום באמצעות מספר פרמטרים: קארט, בהירות, צבע וחתך. בהתאם לפרמטרים הללו גם יקבע מחיר הטבעת שבה משובץ יהלום כזה או אחר. אז מה בעצם אומר לנו כל פרמטר הנוגע לאיכות היהלום ומחירו?

  1. חתך- מדובר על פרמטר חשוב מאוד והוא מתייחס לליטוש של היהלום. ככל שליטוש היהלום יהיה מדויק יותר, כך החזרי האור לעומת הליטוש יהיו מרביים יותר. לעומת זאת, ליטוש לא מספיק מדויק של היהלום יכול לגרום ליהלום להראות חסר חיים. איכות הליטוש תקבע בהתאם לסימטריה של החיתוך, לגימור החיתוך ולפרופורציות של החיתוך.
  2. קארט- מדובר על גודלו של היהלום. ככל שהיהלום ישקול יותר כך מחירו יהיה גבוה יותר
  3. צבע- כאשר מדובר על צבע היהלום, מדובר בעצם על חוסר הצבע של היהלום. צבעי היהלומים הקיימים מדורגים באמצעות סולם של אותיות. הדרגה הגבוהה ביותר בסולם זה היא: D. משמעותו של דירוג זה הוא: היהלום חסר צבע לחלוטין. ככל שמתקדמים באותיות היהלומים, הם יהיו בעלי גוון צהבהב ולכן גם הערך שלהם ירד.
  4. בהירות- ככל שהיהלום יהיה נקי וצח יותר מפגמים, כך הוא יעלה יותר בהתאם לערכו שיעלה. כאשר מדברים על פגמים בהקשר של יהלומים, מתכוונים בעצם לסדקים, נקודות או עכירות אשר ניתן למצוא ביהלום. מדובר על פגמים הנוצרים ביהלום בתהליך ההיווצרות שלו עוד שהוא במעמקי האדמה.

המון אנשים עושים טעויות נפוצות בבחירת טבעת אירוסין, כאשר מחפשים טבעת אירוסין עם יהלומים, חשוב מאוד לדעת מהם הקריטריונים שקובעים את ערך היהלום בטבעת, בכדי לוודא שלא ידרשו מכם מחיר גבוה מדי על טבעת שלא שווה באמת את המחיר מבחינת ערך היהלום שבה.

שתף
צייץ
שלח לחבר
שלח במייל
הדפס

10% הנחה לחברי מועדון

הצטרפו עכשיו למועדון וקבלו שובר הנחה מפנק במייל

×