טבעת אירוסין עד 1500 שקל

טבעת אירוסין עד 1500 שקל

יש לך תקציב של 1,500 שקל בלבד?

 

•    מחפש טבעת יוקרתית למרות התקציב המוגבל?
•    רוצה לרכוש טבעת בבורסה ליהלומים ישירות מהיצרן?

הגיע הרגע להציע נישואין. הכנת הכל. אתה יודע שאתה והיא נועדם זו לזה. ההפתעה שלך מוכנה ועכשיו נשאר לך רק דבר אחד קטן – לקנות לה טבעת אירוסין. טבעות אירוסין זה עסק יקר ואצלך התקציב מוגבל ל-1500 ש”ח. אל דאגה, אצלנו בלויס תכשיטים ישנו מגוון רחב של טבעת אירוסין עד 1500 שקל תרשה לעצמך לפנק את ארוסתך גם בתקציב נמוך.

איך נקבע מחיר הטבעת?

מחירים של תכשיטים נקבע על פי חומרי הגלם שמהם הם עשויים. טבעת אירוסין עשויות ברוב המקרים מזהב ומשובצות ביהלומים. חומרי הגלם הללו נחשבים ליקרים אך זה לא אומר שאין יוצאים מהכלל. תוכל למצוא גם טבעת אירוסין עד 1500 שקל מזהב ומשובצות ביהלומים. כדי להבין איך מחושב מחיר הטבעת, חשוב קודם כל להכיר את שיטת התמחור של הזהב והיהלום.

טבעות אירוסין במבצע – צפה עכשיו

נתחיל עם הזהב. מחירו של הזהב נקבע על פי טוהר הזהב בטבעת. ככל שיש יותר זהב טהור מחיר הטבעת עולה. ערך של 24 קראט מגדיר זהב “טהור”. ככל שיורדים בערך הזה כך גם יורדת דרגת הטוהר ולכן המחיר יורד בהתאם. כשאתה מחפש טבעת אירוסין עד 1500 שקל,  עליך להתמקד בזהב עם דרגת טוהר נמוכה יותר (אזור ה-14 קראט) או זהב לבן (סגסוגת של זהב עם מתכות נוספות). חשוב שתדע שבעין אנושית די קשה להבחין בדרגת הטוהר של הזהב, ולכן זה לא בהכרח חשוב לרכוש טבעות עם זהב טהור בדרגה גבוהה.

היהלום מהווה את עיקר המחיר של הטבעת. מחיר היהלום נקבע על פי גודלו (משקל), צבעו ואיכותו. ככל שמשקל היהלום גדול יותר כך עולה מחירו, וככל שהיהלום עבר יותר בדיקות איכות וקיבל ציון גבוה יותר, כך מחירו גבוה יותר. את הבדיקות המחמירות מבצעים בעזרת כלים מיוחדים במעבדות לבדיקת יהלומים שבודקות את טיב הגימור. אין סיכוי שעין אנושית ובלתי מנוסה תבחין בין יהלום איכותי לבין יהלום דומה לו שלא עבר בדיקות.

בכך ניתן להפחית משמעותית במחיר על ידי בחירת טבעת עם יהלום ללא תעודות של מבחני איכות. בנוסף ככל שמשקל היהלום קטן (ולו בקראטים בודדים) כך יורד מחירו. עם בחירת טבעת אירוסין עד 1500 ש”ח, אתה בוחר מראש ללכת על יהלום ללא בדיקת איכות.

טבעת אירוסין עד 1500 שקל ועדיין יוקרתית

כל אישה מצפה מהגבר שלה לעטר אותה עם טבעות אירוסין יוקרתיות. כמובן שגם הציפייה שלך מעצמך היא לא לתת לה את הטוב ביותר. אם שאלת את עצמך האם תמצא יוקרה בטבעת אירוסין עד 1500 ש”ח, התשובה היא כן! קיים מגוון גדול של טבעת אירוסין עד 1500 שקל. אתה מוזמן להתרשם באתר שלנו מהמגוון הקיים ולאחר מכן, כשתגיע לחנות, תקבל יעוץ אישי מאחד המומחים שלנו. אתה תופתע מהסגנונות והעיצובים היחודיים שתוכל למצור גם אם התקציב שלך נמוך יחסית.

טבעת אירוסין ללא פערי התיווך

כמו בכל שוק, גם בשוק התכשיטים וטבעות האירוסין ישנו מחיר גבוה לפערי התיווך. כשאתה רוכש טבעת ישירות מהיצרן, אתה חוסך לעצמך אלפי שקלים. אם התקציב שלך נמוך, רכישת טבעת אירוסין ללא פערי תיווך זה פתרון אידאלי עבורך. תוכל למצוא אצלנו טבעת אירוסין עד 1500 שקל ואנחנו בטוחים שתופתע ממגוון הטבעות הקיים אצלנו עבור תקציבים כמו שלך.

כמה עולה טבעת אירוסין? מחירון עדכני
מדריך לבחירת טבעת אירוסין – דגשים חשובים

שתף
צייץ
שלח לחבר
שלח במייל
הדפס

10% הנחה לחברי מועדון

הצטרפו עכשיו למועדון וקבלו שובר הנחה מפנק במייל

×